Farscape

Farscape, toto jméno budu mít ještě dlouho v hlavě, jeden z nejlepších sci-fi seriálů co jsem kdy viděl. Ano, jak v každém seriálu byli slabší díly, ale i díly poutavý. Nemůžu říct, že by se děj v těch čtyřech sezónách nějak stereotypně opakoval, jako třeba u SGC. Když to budu hodnotit ze stránky efektů, jde o šedý průměr. Nenadchnou, ale také neurazí. Nejslabší místo jsou asi kostýmy. Abych řekl pravdu, vůbec mi nevadili, že nebyli dokonalé. Charaktery, jsou zajímavé. Sice je tu klasické americké love story, které naštěstí není tak moc řešené a i ono nabídne občas zajímavé a komické situace. Vše se točí kolem hlavní postavy Johna Crichtona („My name is John Crichton. I am astronaut…“ tak tuto větu si u něj vždy vybavíte.) který se při nevydařeném pokusu dostane do jiné galaxie. Sotva tam je člověk pět vteřin a už udělá problémy. Časem se seznámí se všemi hlavní postavami, které nás budou provázet až na pár výjimek celým seriálem. Ačkoliv je John asi klíčová postava, oblíbil jsem si jiné, jako například Ka D´Arga či dominára Rygela XVI. Dokonce i záporáci mi byli sympatičtí, třeba takový Scorpius/Harvey. Je to asi u jiných seriálu, kde si najdete své oblíbené postavy, ale i ty neoblíbené.

1.season – Díky několika prvním dílům mě tento seriál zaujal natolik, že jsem byl schopný ho shlédnout celý. Dá se říct, že celá první sezóna překvapuje.

2., 3.season Byli slabší, ale pořád tam bylo něco, co mě drželo u jeho sledování. Od půlky třetí řady, se díly zlepšovaly jak v napětí, tak i v nápadech.

4.season – Označuji ji jako vrchol celého seriál, nenašel jsem tam díl, co by mne nudil.